تنوع رنگ پنجره دوجداره در استان قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
تنوع رنگ پنجره دوجداره در استان قم
دو شنبه 5 دی 1401 ساعت 15:19 | بازدید : 47 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

تنوع رنگ پنجره دوجداره در استان قم

رنگ uPVC بصورت پیشفرض سفید بوده و هر چه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است.یکی از مزایای درب و پنجره دوجداره رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش  مقاوم است.رنگ پروفیل uPVC مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود.یکی از موارد ضمانت نامه ۱۰ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل می باشد. اما در مواردی ساختمانهایی که به لحاظ ساختار، نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند،این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی،پروفیل را لمینت کرده و آن را به رنگ دلخواه تغییر داد.
پروفیل های رنگی پنجره دوجداره
امروزه انواع پروفیل های رنگی درب و پنجره در جنس های مختلف upvc و آلومینیومی موجود می باشد که لمینت پروفیل پنجره های دو جداره یو پی وی سی از جمله جدید ترین این محصولات می باشد.به طور کلی رنگ پروفیل های upvc سفید می باشد از این رو لمینیت این پروفیل ها موجب جذابیت بیشتر آن ها می شود.همچنین این کار تاثیر بسیاری بر نمای بیرونی و طراحی داخلی ساختمان ها دارد.تولید کنندگان پنجره های دو جداره این پروفیل ها را در رنگ های مختلف  با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان تولید می نمایند.
 خصوصیات لمینت های رنگ شده
لازم به ذکر است که تمامی رنگ ها بر اساس استاندارد های رئال آلمان و مطابق سلیقه مشتریان طراحی و ارائه می شوند.لایه رنگی لمینت چسبندگی بالایی دارد اما در عین حال بسیار منعطف می باشد.از این جهت این گونه رنگ ها ترک نمی خورند و دچار ریزش یا پوسیدگی نمی ‌شوند.همچنین این نوع پروفیل ها در برابر شوینده های قوی مقاوم هستند و دچار رنگ پریدگی نمی‌ شود.قابلیت سفارش پروفیل های لمینت در  انواع مدل های براق مات و نیمه درخشنده وجود دارد.
روش های رنگ کردن پنجره های دو جداره upvc
در این مطلب به توضیح شیوه رنگ آمیزی این نوع پنجره ها به منظور افزایش زیبایی  نما می پردازیم.یکی از روش ‌هایی که پروفیل های سفید را به پروفیل رنگی تبدیل می کند استفاده از لمینت می باشد.از مزیت های لمینت نسبت به رنگ آمیزی می‌ توان به تمیز تر و ظریف تر بودن بافت آن اشاره کرد.رنگ کردن پنجره های دو جداره با روش استاتیک مقاومت بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که  می توان فقط یک طرف پروفیل یو پی وی سی را رنگ نمود.یعنی اگر قصد دارید که نمای منزل تان را با پنجره ست کنید می‌ توانید فقط نمای درونی را رنگ کنید و یا اگر قصد  زیبا سازی فضای بیرونی منزل تان را دارید می‌ توانید از سمت بیرونی پروفیل ها را رنگ آمیزی کنید.یکی از انواع رنگ هایی که برای پروفیل های رنگی یو پی وی سی استفاده می شود رنگ اکریلیک می باشد.نحوه استفاده از این رنگ ها به این صورت است که یک لایه رنگ بر روی قالب پروفیل تزریق می گردد.این نوع رنگ ها در برابر حرارت و آتش مقاومت مناسبی دارند و استاندارد های کافی در زمان ساخت آن ها رعایت شده است.روش دیگری نیز برای رنگ کردن پنجره های دو جداره وجود دارد که  معمولاً این شیوه پس از تولید و نصب پنجره ها انجام می شود.
این شیوه یکی از روش های پر کاربرد برای رنگ آمیزی پنجره های دو جداره می باشد.توجه داشته باشید که این نوع رنگ ها با رنگ های ساختمانی که برای دیوار ها استفاده می‌ شود متفاوت است و فقط برای رنگ آمیزی پروفیل درب و پنجره های دو جداره استفاده می شود.
 فواید استفاده از پروفیل رنگی یو پی وی سی
از خصوصیات مثبت این نوع پنجره ها در ساختمان سازی می توان به زیبا نمودن طراحی داخلی اشاره نمود.شما می ‌توانید بر اساس معماری و سلیقه خود اقدام به رنگ کردن پروفیل های درب و پنجره بنماید.از مزیت دیگر پنجره های لمینت می توان به نصب آسان آن ها و تنوع بالای رنگ و طرح اشاره نمود.ویژگی مثبت دیگر لمینت های یو پی وی سی طول عمر مفید زیاد آن ها و همچنین افزایش عایق بندی پروفیل ها می باشد.لازم به ذکر است که شست و شوی این پروفیل ها به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد.با توجه به استحکام بالا و مقاومت بالای آن ها همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی می توان  استفاده از پنجره های دو جداره را مقرون به صرفه دانست.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 112
:: بازدید سال : 250
:: بازدید کلی : 250